2010

Snö 2010-12-31 11:08:38
Hej och hå lingontå.
2010 är snart över ...
det har vart ett underbart år, men också lite tråkigheter...
dom bra sakerna 2010:
Fick tillbaka en gammal "vän" (inte sets på 7 år, nu förstår hon nog vem jag menar)
Mina kusiner flyttade tillbaka till Linköping från Värnamo.
Jag har köpt en kamera.
Fått ett objektiv och 2 filter.
Blivit kompisar igen med folk i klassen<3 !
dom dåliga sakerna:
jag har försökt tagit livet av mig mer än 1 gång...
jag orkar inte berätta mer tråkigheter för att då blir det så dålig stämning,
men nu så ska jag gosa med min lilla kissemiss ;d
ses ! <3

chinnos

Frida, du vet att jag inte klarar mig utan dig så förihelvete försök att ALDRIG mer göra om det :( <3333

2011-01-01 @ 13:03:01
URL: http://chinnos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!