16.51 ...

Mat/Dryck 2010-12-21 16:55:27
Hej,
jag ska försöka att inte skriva så mycket eftersom det tydligen inte är så många som gillar långa inlägg :)
idag så såg vi på " Tomten är far till alla barnen "
den är bra :)
haha och rolig ^^
men jag har gjort om lite i bloggen men om ni inte ser det så klickar nu på F5 ;d
jag blev ganska nöjd :)
korten är ganska nytagna utom på vattnet :)
men Linn, Natta, Elina och Cajsa gjorde en video förut så att jag ska försöka komma på hur man lägger in den ;s
men ska dra till stan nu och handla julmat ;d
ses <3
Hjärtan som jag fick av Linn idag ;d



Tack såå mycket !
<3

tomten,

mm,bättre me korta inlägg <3

2010-12-22 @ 18:21:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!