14 december 2010

Snö 2010-12-14 18:14:53
Tja fan ^^
haha jagvet inte varför jag skrev så ^^
haha , men i alla fall ,
igår så var det lucia :D
"Gilla"
det är inte så långt kvar med tiden går sakta -.-
igår så var vi först i kyrkan och kollade på Lucia,
sen så fikade vi och sen massa annat skit,
idag så har dagen gått ganska fort...
drog ut en tand i morse och gjorde SKITONT !!! :@@
hatar tandläkarna !!
:S
Men i alla fall,
sen så var det skola och sånt,
sen på slutet av dagen på elevensval så åkte Jag, Elina och Alex längdskidor ^^
hhaha jag sög !!
Alex var bäst av oss och Elina också !
men jag hade dom fulaste och sämpigaste skidorna :@
dom är 27 år gammla :s
så att dom är ju ganska gamla -.-
jag låg sist -.-
det var inte kul,
imorgon är vi lediga :d
hemstudiedag :D
fast jag är redan klar :))
gilla !
ska dra nu ,ses<3
btw!:
jag ÄLSKAR JULKALENDERN !!! (L)(L)
den är sjukt bra !
Tror att jag ska ta lite kort imorgon...<3

elina

så kul det var med längdskidor :D

fast jag sög ;)

2010-12-15 @ 15:23:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!